zaterdag 16 april 2011

Twitter en politiek in Emmen (2)

Het blijkt dat mijn blog gelezen wordt. Mijn vorige blog over het twittergedrag van lokale politici werd gebruikt als 'bewijslast' in een column van Burgerbelangen Gemeente Emmen (BGE), dat het binnen de fractie van GroenLinks Emmen in het algemeen en met de fractievoorzitter in het bijzonder, niet goed zit.


De inhoudelijke reactie op deze column laat ik graag voor rekening van de fractie van GroenLinks, maar het citeren van mijn woorden doet mij toch nog in de pen klimmen.

De woorden van mijn blog zijn correct geciteerd. De strekking van mijn blog: de consequenties van onzorgvuldige 'openbare' uitingen via de digitale snelweg, is de schrijver van de BGE-column duidelijk ontgaan. Het zijn juist deze ongenuanceerde uitspraken, waaraan deze column zich nu ook schuldig maakt, die ik via mijn blog onder de aandacht wilde brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Counter